Alumnes de l'Ins Vinyes Velles participen en el X Certamen de Lectura en Veu Alta

X Certamen Nacional Infantil - Juvenil

de Lectura en Veu Alta - 2014

El dia 13 de març vaig participar al Certamen infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta a Cardedeu. Em van acompanyar  l’Alejandro Carlos i l’Ana Rubio, de la meva classe, el director, en Josep Segura, la Carolina Carrillo, la meva professora de llengua catalana, la meva mare i el meu avi.

Quan vam entrar, vam arribar a la recepció del "Centre Cultural de Cardedeu" i em van donar un cartellet on posava “Grup de Corsaris” i Eva Ledesma García. En total hi havia 5 grups:

-Grumets verds i grumets vermells: alumnes de primària;
-Timoners: alumnes d’aula d’acollida;
-Corsaris: alumnes de 1r i 2n d’ESO;
-Tropa de Corsaris: alumnes de 3r i 4t d’ESO.

Al jurat hi havia tres dones que triaven l’ordre de la lectura amb un sorteig: una s’encarregava de barrejar els noms dels participants, l’laltra treia els paperets i la tercera els llegia en veu alta. Quan va arribar el meu torn em vaig posar molt nerviosa, tan nerviosa, potser, com ho estaven els meus acompanyants. Em va tocar llegir en setena posició. Ens col·locàvem en fila i anàvem llegint el nostre fragment.

Quan vam acabar de llegir tots els grups, el jurat se'n va anar a deliberar qui eren els guanyadors, només un per a cada grup. Del meu grup va guanyar una nena que es deia Paula. Jo vaig quedar la segona del meu grup i a tots ens van donar un llibre i un diploma.

A més, mentre el jurat estava decidint qui guanyaria, uns alumnes de primària van fer uns balls molt bonics.

Em va agradar molt i ho tornaria a fer.

Eva Ledesma, Ana Rubio, Alejandro Carlos
1r d'ESO

Alejandro Carlos, Ana Rubio i Eva Ledesma,
qui va representar l'Institut Vinyes Velles en aquesta edició del certamen.


Eva, Alejandro i Ana amb la seva professora, Carol Carrillo,
davant del Centre Cultural de Cardedeu


Vídeos d'algunes intervencions








Entrades populars d'aquest blog

UN PINGÜÍ DAMUNT DEL TELEVISOR

El poblat del Neolític Çatal Hüyük